No subject

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Feb 21 06:45:49 CET 2001

uplynulo uz vyse dna od Vasej otazky a odpovede nikde. Skusme sa
zamysliet, ze preco asi. Predpokladam, ze z tych okolo 235 ludi na tejto
konferencii zhruba 120 by vedel odpovedat na Vasu otazku.

Dufam, ze ste este nepresli na WORD. TeX je natolko krasny, ze sa tu
oplati ostat. WORD je o mysovani, o tukani, o nevedomosti, o neskutocnom
mnozstve chyb, ale hlavne je o peniazoch. Raz prisiel za mnou kolega a
hovori: Laco, ako mozes este stale pisat v tom TeX-u, vsak vo WORD-e
nemusis nic vediet, vsade sa dotukas. No co nato povedat - ked mi uz vedec
povie, ze nemusim nic vediet....... no comment.

Ludia jednoducho nemaju cas. Doba sa zmenila. Je to boj o peniaze o pracu
o cas. Napisem Vam navod ako rychlejsie prist na odpovede:

1. skutocne to neviem, nemam nato aby som to skomponoval z toho co uz viem
2. prestudujem ako vlastne TeX funguje, co sa presne deje (toto uzasne
   pomaha kde hladat prislusny prikaz, prikazy)
3. zaobstaram si literaturu o tom (a samozrejme prestudujem aspom raz.
   Myslim, ze kazdy TeX-ista by mal mat na stole TBN od pana Olsaka).
4. ked ani tak, tak sa pozrem na www.cstug.cz (tam by som mal najst
   odpovede na vela otazok co nezvladnem v bodoch 1-3)
5. skusim sa opytat skusenejsich na tejto konferencii
6. ....... ked ani takto nebude odpoved, myslim ze ste pripraveny
           vyriestit to sam, len sa oto musite pokusit

Drzim Vam vsetky palce, aby ste za chvilu vsetko zvladli v bode 1.

Ked ste sem dosli, odpovede na Vasu otazku

ja by som skusil zarovnat na koniec strany:

\ \vfill

zarovnat na stred strany:

\ \vfill
\vfill