navod na specialni sazbu

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Feb 16 07:48:46 CET 2001

vlastne to je len jednostlpcova sazba. Nemam cas to vsetko odskusat ale malo
by fungovat:

1: menej elegantne riesenie: pisat nornalne ako jednostlpcovu sazbu a linky
   naprogramovat v hlavicke (pagestyle) s nulovym boxom. Posledna strana by
   bola dodatocne osetrena.

2: elegantnejsie riesenie: prestudoval by som TBN od p. Olsaka, ze ako
   docielit vlozenie dacoho pred/za kazdy riadok. Potom by som vlozil nulovy
   box s linkou. Tiez by som pisal normalne ako jednostlpcovu sazbu.

PS: neviem ci nemate dajaky problem (viry.....), ale mne to uz prislo sest
    krat

Zdravi
Ladislav Bitto