Jak zvysit TeX capacity?

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Tue Feb 6 08:13:49 CET 2001

Jaromir Kuben wrote:

> Tak to je zrejme neco jineho, asi by zadne zvysovani nepomohlo.
> Tato konstrukce byla ve starsich verzich AMSLaTeXu zakazana.
> Ale v posledni verzi Document Class: amsart 1999/11/29 v2.0
> uz to funguje. Je to ale nadale zakazano s align a pod.
> I kdyz chybova hlaska je jina, to Vase vypada na zacykleni.
> Viz technote.tex k tomuto baliku. Je to nejake hodne komplikovne.
> Jakou verzi tohoto baliku mate?
> Zdravi
>            Jaromir Kuben

Je to verze 1.2b z 29. rijna 1996.
Abych pravdu rekl, bylo mi to divne hned od zacatku, protoze jsem bez problemu
zpracovaval daleko rozsahlejsi clanky s vice vlastnimi definicemi.

Jinak dekuji za vsechny rady. Po precteni prislusne pasaze v TeXbook naruby jsem
zacal tusit nejaky zadrhel v pouziti maker a ty uvedene definice byly
nejpodezrelejsi.

Jiri Zelinka