Jak zvysit TeX capacity?

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Feb 5 16:02:10 CET 2001

Jiri Zelinka píše:

> Chovalo se to uplne stejne v emTeXu, pod  W98 (web2c) i pod Linuxem (netusim,
> ktera distribuce).
> Nakonec jsem to vyresil. Na zacatku souboru mel autor definice
> \newcommand\beq{\begin{equation}}
> \newcommand\eeq{\end{equation}}
> Kdyz jsem je zrusil a jejich pouziti prislusne nahradil (kazde 4x), uz to
> jelo. Kdybych si precetl nejakou chytrou knihu, asi bych zjistil, proc tomu
> tak je, ale momentalne na to nemam cas a asi jeste dlouho mit nebudu. :-(
>
> Jiri Zelinka

Tak to je zrejme neco jineho, asi by zadne zvysovani nepomohlo.
Tato konstrukce byla ve starsich verzich AMSLaTeXu zakazana.
Ale v posledni verzi Document Class: amsart 1999/11/29 v2.0
uz to funguje. Je to ale nadale zakazano s align a pod.
I kdyz chybova hlaska je jina, to Vase vypada na zacykleni.
Viz technote.tex k tomuto baliku. Je to nejake hodne komplikovne.
Jakou verzi tohoto baliku mate?
Zdravi
           Jaromir Kuben