znak implikacie premenlivej dlzky

Rudo Blasko beerb at frcatel.fri.utc.sk
Wed Feb 14 08:25:34 CET 2001

Zdravim,

v dokaze vety by som chcel napisat znak implikacie ===> a nad tento znak
tvrdenie, na zaklade ktoreho plati nasledne tvrdenie,

            veta 1.2.6             tvrdenie 1.1.10              (2)

najlepsie by bolo, keby sa znak ==> natiahol podla dlzky napisu nad nim.
(odkaz na vety je pomocou \ref{..}).

Zatial som to vymyslel tak, ze som odhadol dlzku znaku  ==> a
pred symbol \Longrightarrow som dal podla potreby =\! (kolkokrat som
potreboval), napr.  =\!\Longrightarrow, resp. =\!=\!\Longrightarrow.
Lenze taketo riesenie sa mi moc nepaci.
Moze mi niekto poradit

                          r.blasko