sazba teze casti textu dvema zpusoby

Jan Busa busaj at ccsun.tuke.sk
Mon Dec 17 10:01:42 CET 2001

  Zdravim,

   nepisete, ci robite v plaine alebo LaTeXu. V LaTeXovskej prirucke pan
Oetiker pouziva prostredie example (najdete ho v subore lshort.sty), kde
dany text zapise do pomocneho suboru a potom ho moze viacnasobne
nacitavat. K tomy sa pouziva aj subor verbatim.sty, ktory umoznuje
verbatim (doslovne) zobrazenie. Autor tento prikaz pouziva na ukazky, kde
vedla seba vystupuje TeXovsky zdrojak a TeXovsky vystup.

Citujem z listu p. Oetikera:

 I have created lshort-3.20. It is available from
http://people.ee.ethz.ch/~oetiker/lshort.

Mozno sa tam da najst nieco inspirujuce aj pre plain.

    Prijemny den

      Jano Busa