obtekani obrazku v pdftexu

David Olszyński hisaak at mrkvoslav.ascs.muni.cz
Sun Dec 16 14:16:34 CET 2001

David Ondřich wrote:

> Dobry den,
>
> resi se to pouzitim \hangindent, \hangafter, pripadne \parshape. Nedavno
> to tu bylo, podivejte se do archivu konference a hledejte tato klicova
> slova. V TBN viz sekci 6.5 Tvar odstavce, str. 233--237. O LaTeXovych
> resenich viz take LaTeXova kucharka p. Wagnera (momentalne nemam po ruce
> spravnou db, takze nemohu dat presnejsi referenci, on se ale nekdo brzy
> ozve) v nekolika poslednich Zpravodajich.
>
> Myslim, ze se vzdy vyplati hledat reseni pro obycejny plain, i pdftex je
> hlavne tex, a az pak pdf...

Asi jsem zapomnel napsat, ze v plainu problem nemam. Obrazek tam vkladam
pomoci \special{psfile=obrazek.ps}}. V pdftexu to ale nefunguje (prelozi se
to, ale ve vystupnim souboru obrazek neni).
Tvar odstavce samozrejme menit umim. Pokud jsem neco neprehledl, tak
samotne vkladani obrazku v tbn reseno neni.

David Olszynski