obtekani obrazku v pdftexu

David Ondřich dond at sirrah.troja.mff.cuni.cz
Sun Dec 16 12:03:47 CET 2001

Dobry den,

resi se to pouzitim \hangindent, \hangafter, pripadne \parshape. Nedavno
to tu bylo, podivejte se do archivu konference a hledejte tato klicova
slova. V TBN viz sekci 6.5 Tvar odstavce, str. 233--237. O LaTeXovych
resenich viz take LaTeXova kucharka p. Wagnera (momentalne nemam po ruce
spravnou db, takze nemohu dat presnejsi referenci, on se ale nekdo brzy
ozve) v nekolika poslednich Zpravodajich.

Myslim, ze se vzdy vyplati hledat reseni pro obycejny plain, i pdftex je
hlavne tex, a az pak pdf...

Zdravim a preju hezky zbytek vikendu

dond

--
We will have solar energy as soon as the utility companies solve one technical
problem -- how to run a sunbeam through a meter.

| dond at sirrah.troja.mff.cuni.cz, http://sirrah.troja.mff.cuni.cz/~dond/ |