Instalace T1 CM-SUPER fontu

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Wed Dec 12 18:09:57 CET 2001

On Wed, Dec 12, 2001 at 11:47:35AM +0100, Jan Trmal wrote:
Zdravim,

> tom, ze mam spustit updmap skript. Ten jsem sice nasel, ale byl psan k
> nejakemu unixovemu shell a pro mne (Win32) nepouzitelny. Dosel jsem k
> zaveru, ze vsechny nove map soubory bych mel pripojit na konec souboru
> psfonts.map. Instalaci jsem dale dokoncil podle navodu.
>
> Presto po zavolani dvips -Ppdf dostavam spoustu techto chybovych hlaseni:
> ---
> kpathsea: Running mktexpk --mfmode ljfour --bdpi 8000 --mag 1+0/8000 --dpi
> 8000
> csr17
Pominu-li podivne obrovske rozliseni, problem je v tom,
ze T1 CM-super fonty jsou v kodovani T1 a tedy nepokryvaji
ceskou verzi CM fontu v kodovani XL2 (tzv. csfonty). Ty ale Vas
.dvi soubor odkazuje/pouziva (csr17).

Pouzijte v zdrojovem textu balik
\usepackage[T1]{fontenc}
vygenerujte novy .dvi a vyzkousejte tak Vasi instalaci CM-super fontu.

Zdravim
Petr Sojka