Instalace T1 CM-SUPER fontu

Jan Trmal afrox at centrum.cz
Wed Dec 12 11:47:35 CET 2001

Zdravim,
po prevedeni dvi vystupu do ps a nasledne do pdf jsem zjistil, ze fonty jsou
nepekne. Procetl jsem si tedy archiv a zjistil jsem, ze problem je v
chybejicich T1 fontech a jsou tedy nahrazovany bitmapami. Rozhodl jsem se
tedy nainstalovat cm-super sadu, na kterou jsem nasel odkaz take v teto
konferenci. Postupoval jsem podle navodu, az ke konci jsem byl informovan o
tom, ze mam spustit updmap skript. Ten jsem sice nasel, ale byl psan k
nejakemu unixovemu shell a pro mne (Win32) nepouzitelny. Dosel jsem k
zaveru, ze vsechny nove map soubory bych mel pripojit na konec souboru
psfonts.map. Instalaci jsem dale dokoncil podle navodu.

Presto po zavolani dvips -Ppdf dostavam spoustu techto chybovych hlaseni:
---
kpathsea: Running mktexpk --mfmode ljfour --bdpi 8000 --mag 1+0/8000 --dpi
8000
csr17
mktexpk: Mismatched mode ljfour and resolution 8000; ignoring mode.
mktexpk: Can't guess mode for 8000 dpi devices.
mktexpk: Use a config file, or update me.
kpathsea: Appending font creation commands to missfont.log.
dvips: Font csr17 not found, characters will be left blank.

Udelal jsem neco spatne, nebo jseou ve Win32 jine postupy pri instalaci?

S pozdravem

  Honza