problem s tiskem dvi

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Dec 10 11:31:24 CET 2001

Klimes Marek píše:

> Dobry den,
> V LaTeXu vlozim do dokumentu obrazek a lestlize hotovy dokument dvi dam
> tisknout: lpr xxxxx.dvi tak mi vlozene obrazky nevytiskne. Misto nich je
> prazdne misto, pritom vse ostatni je v poradku, i Nazev a popis obrazku
> tam je, jen ten samotny obrazek ne. Pokud si tento soubor zobrazim v
> prohlizeci dvi tak je v poradku i s obrazky a i prevedny (dvips) na ps je
> v poradku. Tento problem mam pouze s dvi, ps tiskne v poradku.
> Nevite nekdo cim by to mohlo byt ?????
> Dekuji, Marek.

Obrazky v dvi jsou reseny pomoci tzv. \special. Aby se daly prohlizet
resp.
tisknout, musi je prislusny program umet. Za tim lpr je ve skutecnosti
schovano,
co se s prislusnym souborem deje (zeptejte se spravce). Ovladac, ktery
ho
zpracovava, zrejme (na rozdil od prohlizece, ktery pouzivate) potrebny
\special neumi. Pouzijte to dvips.
Zdravi
        Jaromir Kuben