odkaz na vlastni counter

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Dec 10 10:08:23 CET 2001

On Mon, 10 Dec 2001, David Trcka wrote:

> Dalsi vec je, ze by to pravdepodobne zobrazilo pouze hodnotu citace neco2,
> kdezdo ja bych potreboval, aby to zobrazilo "neco1.neco2.". Tady jsem v
> koncich. Nejsem si jisty, jestli na to vubec jdu spravne. Mozna neco jako
> \renewcommand\theneco2 ?

K tomu jeste musite definovat makra \p at neco a \r at neco a pouzivat
\refstepcounter. Nenasel jsem to v zadne knize (ale zdaleka jsem necetl
vsechny). Je to dobre dokumentovano ve zdrojaku LaTeXu, ale nepamatuji si
to a vzdycky se tam divam znovu.

Mimochodem, nepouzivejte v nazvech citacu cislice. Nemuzete totiz mit
soucasne \theneco1 a \theneco2, alespon ne tak, jak to uvadite vyse.
Projde Vam jedna definice (pomoci \def, ne pomoci \newcommand) a pri
pouziti te druhe dostanete chybovou zpravu

Use of \theneco does not match its definition

Da se to udelat tak, ze pro definici pouzijete

\expandafter\def\csname theneco1\endcsname{... definice ...} a pro pouziti
\csname theneco1\endcsname. sice ma LaTeX zkratky \@namedef a \@nameuse,
ale stejne bych takove konstrukce psat nechtel, pokud by to nebylo nutne.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://icebearsoft.euweb.cz