prevod ps na eps

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Fri Dec 7 17:35:32 CET 2001

On Thu, Dec 06, 2001 at 08:34:50AM +0100, Lubos Kloc wrote:
> Mate-li k dispozici GSview (pro OS/2 nebo win), je v nem
> funkce PStoEPS a v ni se da nastavit neco jako
> "vypocti automaticky BoundingBox" Informace
> z %%BoundingBox se pak pouzije pro stanoveni rozmeru
> vkladaneho obrazku do TeXu, ve Vasem PS tato
> informace chybi.

Když jsem naposledy pracoval s GSView (někdy na jaře :-) tak uměl
i manuální tvorbu Bounding Boxu -- nějak mě Bill naučil
paranoidnímu postoji k příliš automatickým programům.

Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Microwave oven?  Whaddya mean, it's a microwave oven?  I've been
watching Channel 4 on the thing for two weeks.