prevod ps na eps

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Fri Dec 7 17:35:03 CET 2001

On Thu, Dec 06, 2001 at 10:33:25AM +0100, Lubos Kloc wrote:
> Pokud to jde dobre zobrazit v GSview, asi by pomohlo to z nej
> vytisknout do souboru pres vystupni zarizeni "pswrite".

Tohle myslím není dobře -- pokud se nemýlím (nebo se věci
nezměnili) tak pswrite produkuje rastrovanou verzi původního
PostScriptu zabalenou jako nový PS.

Myslím, že lepší by bylo sehnat pstoedit (je na něj odkaz v menu
GSView a v Helpu se najde, kde ho downloadnout). Měl jsem s ním
docela dobré zkušenosti (ale už jsou taky skoro dva roky).

> Pokud to ani GSview nezvlada zobrazit, muzete jeste zkusit
> jiny driver pro PS tiskarnu ve win. Nejlepsi vysledky
> davaji obvykle drivery pro hodne stare PS tiskarny,
> kde se nenastavovala spousta parametru. Treba driver pro
> Apple LaserWriter.

Mám pocit, že úplně nejstarší LaserWriter (bez jakýchkoli dalších
přípon) byl černobílý -- takže raději LW NTX (nebo tak nějak).

Jinak možná natáhnout Adobe drivery pro PostScript místo
Microsoftích (ale když jsem to zkoušel naposledy tak to moc
nepomohlo).

Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

They that can give up essential liberty to obtain a little
temporary safety deserve neither liberty nor safety.
	-- Benjamin Franklin, Historical Review
	   of Pennsylvania, 1759.