prevod ps na eps - VYRESENO

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Fri Dec 7 17:34:34 CET 2001

On Thu, Dec 06, 2001 at 12:04:49PM +0100, Martin Sveda wrote:
> Nebo jsem si to mohl nakreslit v Tgifu, ale to je jeste horsi
> varianta - na plosne spoje Tgif zrovna urcen neni...

Mám pocit, že DIA pod GNOME má nějakou knihovnu věcí, které mi
připadali jako plošné spoje. Ale jist si tím nejsem -- nevím
jestli bych rozeznal plošný spoj od lokomotivy :-)

Matěj

P.S.-OT: Pro potrefené pořádnými mailovadly: nevíte někdo o
nějakém procmailovém předpisu, který by likvidoval zprasené
vadí.
Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

I know of no country in which there is so little independence of
mind and real freedom of discussion as in America.
	-- Alexis de Tocqueville