prevod ps na eps - VYRESENO

Martin Sveda sejda at kn.vutbr.cz
Thu Dec 6 12:04:49 CET 2001

    Zdravim,
dik vsem, kteri mi poradili. Zkusil jsem to prohnat
GSview pod win, funkce PS to EPS. A udelalo mi to
presne to, co jsem potreboval. Ted se zase muzu
radovat z krasnych obrazku v mem dokumentu...

A jeste k programum v linuxu. KGhostView se opet
zhroutilo, tak jsem to zkusil zobrazit gv (v 3.5.8)
a ono to bez problemu slo.

Vysledny dokument z latexu (dvips) uz je videt
i v KGhostView.

No hura. Ja uz jsem mel strach, ze budu mit vetsinu
obrazku na diplomce pekne v EPS a ty nejdulezitejsi
budou kostrbate bitmapy. Nebo jsem si to mohl nakreslit
v Tgifu, ale to je jeste horsi varianta - na plosne
spoje Tgif zrovna urcen neni...

			S pozdravem
--

----