cstex na Unixe

Ladislav Kostal ladislav.kostal at fem.uniag.sk
Fri Dec 7 15:44:57 CET 2001

On Fri, 7 Dec 2001, Petr Sojka wrote:

> Na TeXlive-6 CD binarky pro Solaris 2.7 _jsou_; bezproblemove je provozujeme
> na FI MU na nekolika desitkach stroju se Solarisem 2.8.
> cstex i cslatex tam samozrejme jsou.

Ospravedlnujem sa, CD som si pozeral vo Windows a tam su adresare
i386-freebsd, i386-solaris2.8 a sparc64-linux prazdne. Ked som si CD
pozrel teraz na Solarise, prazdne boli uz iba prvy a treti zmienovany. Na
freebsd sa znova javia ako prazdne vsetky tri. Mozete mi to prosim
vysvetlit? csTeX by som potreboval okrem Solarisu totiz aj na FreeBSD.

Dakujem

Ladislav Kostal