pisma, cislovani, podrobnejsi dokumentace atd.

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Dec 7 14:41:53 CET 2001

David Trcka píše:

> Zdravim,
>
> zacinam s LaTeXem a narazil jsem (zacatecnicky) na par zahad. Predem
> podotykam, ze jsem prochazel ruzna pdf a ps ohledne temat "zaciname s
> TeXem", ale odpovedi na me otazky jsem tam nenasel. Takze:
>
> 1. jakym zpusobem docilim toho, abych zmenil v celem dokumentu typ pisma
> na bezpatkovy? Pouzivam documentstyle{article}, ktery mi vyhovuje co se
> tyce formatovani, ale chtel bych to mit bezpatkovym pismem. A pripada mi
>   kacirske davat tam 1000x \textsf.

Zkuste dat na zacatek \fontfamily{cmss}\selectfont

> 2. jak ovlivnim velikost nadpisu v prikazu \maketitle?

Tak pred tydnem to bylo v konferenci (ne primo toto, ale zmena na
titulni strane).
Zkuste si to najit. Nejlepsi je proste najit definici teto strany a tam
zmeny provest,
coz ovsem znamena najit dalsi definice. O tom se tam mluvilo.

> 3. v dokumentu mam \pagestyle{empty} a presto mi \maketitle ocisluje
> stranu. To je chyba nebo vlastnost? Jak se toho zbavim?

Totez co predchozi bod. Pravdepodobne je v definici titulni strany dano
\thispagestyle{plain}, coz ma pak prednost.

> 4. existuje nekde v elektronicke podobe dokumentace podrobnejsi nez
> "TeXbook naruby" nebo "Ne prilis strucny uvod do systemu LaTeX 2e", ale
> zas ne takoveho stylu jako referencni prirucka?

Obavam se, ze ne.

> 5. jak udelam napis jeste vetsim pismem nez \HUGE?

\font\veliky=csr10 at 20mm
{\veliky NAPIS}

> Dekuji
>
> David Trcka