mezera v nazvu souboru

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Dec 7 10:31:11 CET 2001

On Fri, 7 Dec 2001, Jiri Zelinka wrote:

> Preji hezky den!
>
> Mam soubor s obrazkem (EPS), ktery ma v nazvu mezeru. Pri jeho
> zpracovani pomoci \includegraphics
> neprojde nazev LaTeXem, zastavi se u mezery. Kdyz dam cely nazev do
> uvozovek, LaTeX to zpracuje, ale problemy hlasi dvips. Dival jsem se do
> dvi souboru, tam jsou pak uvozovky zdvojene, kdyz jedny smazu, uz to
> funguje.
> Jak se da tento problem resit jinak? Podotykam ze rady typu, abych
> soubor prejmenoval, nepotrebuji.

Mezera v nazvu souboru neni povolena, uz to tu kdysi bylo. Pokud ji presto
chcete, pak asi budete muset udelat nejakou zmenu ve zdrojaku dvips a
znovu ho prelozit. A pokud pocitate s tim, ze byste nekdy takove soubory
posilal nekomu jinemu, tak je dost pravdepodobne, ze je nebude schopen bez
prejmenovani zpracovat. Dalsi obvykla potiz jsou nazvy souboru obsahujici
ceska pismena. V anglickych Windows je casto nelze otevrit a musim je
nejdrive v OS/2 prejmenovat...

> Jiri Zelinka

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz