mezera v nazvu souboru

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Fri Dec 7 10:29:47 CET 2001

On Fri, 7 Dec 2001, Jiri Zelinka wrote:

> Preji hezky den!
>
> Mam soubor s obrazkem (EPS), ktery ma v nazvu mezeru. Pri jeho
> zpracovani pomoci \includegraphics
> neprojde nazev LaTeXem, zastavi se u mezery. Kdyz dam cely nazev do
> uvozovek, LaTeX to zpracuje, ale problemy hlasi dvips. Dival jsem se do
> dvi souboru, tam jsou pak uvozovky zdvojene, kdyz jedny smazu, uz to
> funguje.
> Jak se da tento problem resit jinak? Podotykam ze rady typu, abych
> soubor prejmenoval, nepotrebuji.

Pokud nechcete slyset radu typu "prejmenovat soubor", pak me napada uz jen
jedina rada: nepouzivejte TeX.

Ostatne, domnivam se, ze pokud Vam mezera v nazvu souboru prosla pri
procesu .tex -> .dvi, pak tento proces nebyl realizovan TeXem, ale nejakym
jinym programem. Pokud ten program o sobe tvrdi, ze je TeX, pak keca
a je to v rozporu s autorskou licenci k TeXu.

Petr Olsak