Tisk nekolika stran dokumentu na jednu (pdf)

Stepan Kasal kasal at matsrv.math.cas.cz
Mon Dec 3 17:17:27 CET 2001

On Mon, 3 Dec 2001 16:42:24 +0100, Gil <gil at atlas.cz> wrote:
> FinePrint, ktery umoznuje tisknout nekolik stran A4 na jediny arch. (1->1,
> 2->1, 4->1, 8->1). Problem je v tom, ze program netiskne korektne soubory
> pdf. Zkousel jsem lecos, ale vzdy docilim pouze toho, ze se tisknou nejvyse
> obrazky a vsechen text vypada jak psany nejakou cinstninou.

> Mam k dispozici i Acrobat (4) a Distiller, ale nevim, zda je mozne nejak
> vyuzit techto programu.

> Dovedl by mi nekdo poradit zpusob, jakym lze nekolik stran A4 z
> pdf dokumentu na jednu A4 namackat?

Ja pro takoveto ukoly pouzivam balik PSUtils.  Mam jej ve versi pro Linux
i pro DOS, jiste existuje i pod windows, napr. pod cygwin.

V nem je mj. prikaz psnup, ktery ve formatu
	psnup -2 vstupni.ps vystupni.ps
dela to, co chcete --- staci pak vytisknout vznikly vystupni.ps.
(Pokud byste chtel mit sesitek A5, ktery vyleze z oboustranne tiskarny,
staci jen prelozit napul, tak jeste pred psnup pouzijete psbook.)

A to zadane .pdf musite predtim prelozit do PS. Nevim, jestli ma Acrobat
(Reader, plny) neco jako "Save As --> PostScript". Ja bych spis zkousel
GhostScript, vystupni zarizeni pswrite. Take muzete zkusit nejaky driver
k PS tiskarne a tisk do souboru.

Take byste mohl zkusit vytisknout ten PS, kdyz uz ho mate, a zkusit, jestli
si s nim ten FinePrint neporadi lip.

Doufam, ze jsem Vam poskytl nejake namety, ozvete se, kdyz narazite na
komplikace.
		Stepan Kasal