Tisk nekolika stran dokumentu na jednu (pdf)

Jirka Kosek jirka at kosek.cz
Mon Dec 3 17:16:57 CET 2001

Gil wrote:

> Dobry den,
> mam nasledujici problem. Casto pouzivam pro tisk dokumentu program
> FinePrint, ktery umoznuje tisknout nekolik stran A4 na jediny arch. (1->1,
> 2->1, 4->1, 8->1). Problem je v tom, ze program netiskne korektne soubory
> pdf. Zkousel jsem lecos, ale vzdy docilim pouze toho, ze se tisknou nejvyse
> obrazky a vsechen text vypada jak psany nejakou cinstninou. Mam k dispozici
> i Acrobat (4) a Distiller, ale nevim, zda je mozne nejak vyuzit techto
> programu.  Dovedl by mi nekdo poradit zpusob, jakym lze nekolik stran A4 z
> [...]

Můžete otevřít PDF v Acrobatu a vytisknout ho na tiskárnu Distiller. V
nastavení této virtuální tiskárny lze nastavit počet logických stran,
které se poskládají na jednu fyzickou. Výsledkem tisku bude PS soubor,
ze kterého aplikací Distiller můžete udělat zase PDF. Možná by to šlo i
nějak jednodušeji, ale tohle funguje.

  Jirka Kosek
  e-mail: jirka at kosek.cz
  http://www.kosek.cz