Tabulka v latexu s popiskem "pred&vlevo"

Rezac David rezacd at dcse.fee.vutbr.cz
Wed Dec 19 09:16:41 CET 2001

Dobry den.

Resim takovy problemek - potrebuju, aby popisek tabulky se zobrazoval pred
vlastni tabulkou, vlevo. No, snazil jsem se o svoje prostredi:

\newenvironment{tabulka}[1]
  {
    \vspace{3mm}
    \noindent {Tab. \thetabcitac : #1}\\[-7mm]
    \addtocounter{tabcitac}{1}
    \begin{table}[htbp]
  }
  {
    \end{table}
    \vspace{3mm}
  }

ale to ma vselijake mouchy:
a] kdyz ta tabulka vyjde blbe na strance, tak ten nadpis je na konci
stranky a tabulka na zacatku nove str.
b] nepodarilo se mi tam vpasovat \label aspol.
c] je to vubec nejake divne

Pokud by nahodou mel nekdo v rukave nejake funkcni reseni, byl bych
zauzlovan az za hrob. [Pokud mozno teda funkcni, ne "viz TeXbook" apod.]
Dekuji moc za pripadne namety.

S pozdravem,
David Rezac

--
David Rezac (rezacd at dcse.fee.vutbr.cz, http://www.fee.vutbr.cz/~rezacd)
Dept. of Computer Science and Engineering