OT: DTP studia

David Ondřich dond at sirrah.troja.mff.cuni.cz
Tue Dec 18 14:12:01 CET 2001

Dobry den,

mam zcela off-topic dotaz. Pred velmi nedavnou dobou se ukazalo, ze DTP
studio, kde bezne nechavam svitit, ma novy personal, ktery ma obcas
problemy s mymi PDF a PS soubory. Bohuzel ochota tyto problemy resit
neni z jejich strany nijak velika, proto se rozhlizim po ostatnich DTP
pracovistich.

Muzete mi (myslim, ze by bylo vhodne to neposilat pres konferenci) nekdo
dat nejake reference, prip. vlastni zkusenosti? Nejedna se mi ani tak o
to, aby to bylo co nejlevnejsi, ale spis bych rad vedel, kde uplatnuji
rozumny pristup k zakaznikovi...

Predem dekuji za informace a omlouvam se OT.

Zdravim

dond
--
Line Printer paper is strongest at the perforations.

| dond at sirrah.troja.mff.cuni.cz, http://sirrah.troja.mff.cuni.cz/~dond/ |