Dotazy k TeXLive6

konf at volny.cz konf at volny.cz
Mon Dec 10 13:31:28 CET 2001

Zdravim vsechny TeXare. Mel bych jeden dotaz (vlastne dva) ohledne CD TeXLive6:

1) Jak lze odinstalovat nejaky balik? Pro instalaci je v mnicku prikaz. Vim, ze TeX (a lidi kolem nej) jsou slusny, takze nikam do jinych adresaru nebudou davat prasarny typu .DLL, ale chci odstranit WinShell a nevim, jestli je jedina cesta projit si

2) Problem s babelem v instalaci. Mam normalne zacatek dokumentu:

\documentclass{article}
\usepackage{czech}

a pri prekladu to zarve, ze je problem s cestinou? Hledal jsem to ve FAQ, ale nenasel jsem to. V knizce p. Olsaka Typograficky system TeX je jenom zminka, ze to lidi mazou, ale ja nevim co. Muzete mi poradit. Pokud je to jiz nekde popsane, tak staci

Diky
David