offtopic - psmerge

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Aug 30 11:19:14 CEST 2001

On Thu, 30 Aug 2001, Davidek Tomas wrote:

> Dobry den,
>    omlouvam se z off-topic, ale verim ze tady nekdo s tim bude mit
> zkusenosti. Jde mi o spojovani PS souboru. Mam utilitu psmerge, ktera je
> toho podle manualu schopna, jde-li o PS soubory vytvorene stejnym
> programem. To delam (vystup z Paw, specialni program na analyzu dat),
> nicmene ani tehdy psmerge nezafunguje, vypise jen hlavicku PS souboru a
> tim konci. Spojeni je mozne, umim to rucne udelat. Nevite nekdo prosim o
> jine utilite, ktera by to umela ? (nechce se mi to ted programovat v Perlu
> :-))

A je to skutecne konformni PS? Maji ty soubory spravne DSC? Pokud se
gsview pri prohlizeni neumi vratit o stranku zpet, pak soubor neni
konformni a nejspis nepomuze zadna utilita. Pokud se gsview vratit umi,
pak ma smysl zkoumat, proc psmerge nefunguje.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/