offtopic - psmerge

Davidek Tomas Tomas.Davidek at cern.ch
Thu Aug 30 11:05:05 CEST 2001

Dobry den,
   omlouvam se z off-topic, ale verim ze tady nekdo s tim bude mit
zkusenosti. Jde mi o spojovani PS souboru. Mam utilitu psmerge, ktera je
toho podle manualu schopna, jde-li o PS soubory vytvorene stejnym
programem. To delam (vystup z Paw, specialni program na analyzu dat),
nicmene ani tehdy psmerge nezafunguje, vypise jen hlavicku PS souboru a
tim konci. Spojeni je mozne, umim to rucne udelat. Nevite nekdo prosim o
jine utilite, ktera by to umela ? (nechce se mi to ted programovat v Perlu
:-))

Diky, zdravi

     Tomas Davidek

 E-mail : Tomas.Davidek at cern.ch,