papir pro oboustanny tisk

Polach Josef polach.j at pbsvb.cz
Wed Aug 29 09:57:01 CEST 2001

Trochu OT, sorry:

Kdyz jsme u toho papiru - sice nemam konkretni radu, jen takovy postreh:

Vsichni se predhaneji, aby vyrobili a prodali nejbelejsi papir a pokud mozno jeste belejsi nez bily. Nevite nekdo proc maji (a nuti zakaznikum) predstavu, ze co je svitive bile, to je krasne?

Osobne by mne vice uspokojil papir lehce do okrova nebo do slonove kosti. Tisk nevypada tak tvrde, pohodlneji se to cte a neunavuje to tolik oci. Asi to na nekoho pusobi dojmem zastaralosti, nebo co, ale mne se to vetsinou libi vic.

Uvedomuji si to, kdyz dojde nejaka korespondence z ciziny, tam pouzivaji mnohem casteji "nebily" papir.

Josef