papir pro oboustanny tisk

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Aug 29 09:20:43 CEST 2001

On Tue, 28 Aug 2001, Jan Grym wrote:

> Hezky den,
> pisu minimum v LaTEXu a pro usporu papiru i vetsi prehlednost jsem zvolil
> styl twoside. Pri oboustrannem tisku na bezny kancelarsky papir vsak tisk
> prilis prosvita na druhou stranu. Reseni? Zvolit papir s vetsi gramazi, ci
> original HP papir? Dockam se podstatneho zlepseni?

Ja pouzivam papir KYMLUX, dodava ho napriklad Ecotoner. Kdyz jsem ho
kupoval naposled, stal balik (500 listu) priblizne 105 Kc. Jsem s nim
zcela spokojen, prosvita malo, je dostatecne bily a moje tiskarna ho
podava naprosto spolehlive. KYMGOLD je trochu belejsi, mozna i mene
prosvita, je trochu drazsi, ale v me tiskarne HP LJ 4m chodi mene
spolehlive. Originalni papiry od HP jsem nikdy nezkousel.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/