Formulare v PDF

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Aug 29 09:15:54 CEST 2001

On Tue, 28 Aug 2001, Dan Ohnesorg wrote:

> Kdyz udelam formular a uzivatel jej vyplni, podle vseho nema nejmensi
> moznost data ulozit a pozdeji otevrit v tom samem formulari, treba kvuli

Na to potrebujete kompletni Acrobat. Bohuzel stoji kolem 12 tisic a je
pouze pro Windows a pro Mac. Acrobat Reader umi pouze vyplnit, vytisknout
a odeslat, tedy nekdy, viz nize.

> upravam. Je to pravda? V manualech se pise o nejake moznosti data pomoci
> javascriptu nekam poslat (nicmene priklad jak jsem nenasel), ale o tom, ze
> by nekdo mohl potrebovat data casem upravit se tam nic nepise.

S JavaScriptem jsem to jeste nezkousel, ale ve formulari muzete mit URL a
knoflik SUBMIT. Pokud se PDF prohlizi v browseru Acrobatem bezicim jako
plug-in, pak lze obsah formulare poslat na server do nejakeho CGI skriptu.
Jdou metodou POST a format je naprosto stejny, jako by to byl formular v
HTML.

> Skutecne neexistuje balik, ktery by se ovladal nejak jako \button{OK}?
> Pouzivani \special a vkladani primo pdf prikazu se mi zda byt prece jen
> trochu pracne.
>
> No a to je asi tak vsechno. Hlavne me trapi to ukladani, ted je to udelane
> ve wordu, kde se to samozrejme ulozit da, ale ja chci zadavatele dotlacit
> k tomu, aby nepouzival takove fuj formaty.

Acrobat nabizi dost zajimavych reseni, ale jen ta placena verze a jen v
nekterych operacnich systemech.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/