Formulare v PDF

Dan Ohnesorg dan at feld.cvut.cz
Tue Aug 28 22:10:12 CEST 2001

Zamiloval jsem si formulare v pdf a chtel bych delat vlastni, samozrejme
nejlepe TeXem. Podle prednasky na SLT jsem se nejdrive zameril na ConTeXt,
pri hledani dokumentace jsem nasel jeste AcroTeX, ktery se tvari, ze by
umel pracovat s acrobatem jeste lepe.

Nicmene par veci mi stejne neni jasnych.

Kdyz udelam formular a uzivatel jej vyplni, podle vseho nema nejmensi
moznost data ulozit a pozdeji otevrit v tom samem formulari, treba kvuli
upravam. Je to pravda? V manualech se pise o nejake moznosti data pomoci
javascriptu nekam poslat (nicmene priklad jak jsem nenasel), ale o tom, ze
by nekdo mohl potrebovat data casem upravit se tam nic nepise.

Skutecne neexistuje balik, ktery by se ovladal nejak jako \button{OK}?
Pouzivani \special a vkladani primo pdf prikazu se mi zda byt prece jen
trochu pracne.

No a to je asi tak vsechno. Hlavne me trapi to ukladani, ted je to udelane
ve wordu, kde se to samozrejme ulozit da, ale ja chci zadavatele dotlacit
k tomu, aby nepouzival takove fuj formaty.

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311