fonty v matematickem textu

Roman Porizka porizka at econ.muni.cz
Thu Aug 9 15:03:25 CEST 2001

> Tohle jsem resil tak, ze jsem si ho vyrobil
> (tedy ne cely font, pouze parametry k CM,
> samozrejme). Neni to sice dokonale, ale pouzitelne
> urcite, a rozhodne asi 10^6x lepsi nez sipecka nad
> pismenkem...
>
> Nainstalujte si balicek moremath -- viz
> http://physics.muni.cz/~yeti/tex/moremath.shtml
>
> A pouzijte
>
> \usepackage{newvec}
>
> a \vec zacne delat ,ty spravne` vektory. Pokud
> chcete videt, jak to vypada, ukazka je na te www
> strance taky.
>
> Yeti

Dobry den,
dekuji vam mnohokrat za radu... Precetl jsem si na vasi strance i Bestiar a
ted predelavam matematiku ve sve diplomce...

A chtel bych se vas zeptat, zda nevite o nejakych jinych zdrojich, kde bych
mohl cerpat vedomosti o sazbe matematiky.

A dale mam jeste problem, se kterym si nevim rady ani po precteni Bestiare.
Jde o to, ze mam na radku toto:

$\vec{d}^\mathrm{T}=(d_1,\ldots,d_n); \vec{h}^\mathrm{T}=(h_1,\ldots,h_n);
d_i<h_i; d_i,h_i\in\langle -\infty,+\infty\rangle$

A pripada mi to moc nalepene na sebe, jenze pouziti ctverciku by zase
vytvorilo prilisna svetla mista... Mohl byste mi, prosim, poradit?

				Dekuji za odpoved
					Roman Porizka

P.S. Predem se omlouvam za obtezovani...