fonty v matematickem textu

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Wed Aug 8 14:25:32 CEST 2001

On Wed, Aug 08, 2001 at 12:47:00PM +0200, Roman Porizka wrote:
> Dobry den,
> pujcil jsem si knihu Nazvy a znacky skolske matematiky, abych spravne sazel
> matematiku a z teto knihy jsem se dozvedel, ze vektory se v tisku znaci
> polotucnym kurzivnim gillem. Poradil by mi, prosim, nekdo, jak tento font
> v LaTeXu "nasimulovat"?

Tohle jsem resil tak, ze jsem si ho vyrobil
(tedy ne cely font, pouze parametry k CM,
samozrejme). Neni to sice dokonale, ale pouzitelne
urcite, a rozhodne asi 10^6x lepsi nez sipecka nad
pismenkem...

Nainstalujte si balicek moremath -- viz
http://physics.muni.cz/~yeti/tex/moremath.shtml

A pouzijte

\usepackage{newvec}

a \vec zacne delat ,ty spravne` vektory. Pokud
chcete videt, jak to vypada, ukazka je na te www
strance taky.

Yeti