Kvalita implementace PostScriptu v PS tiskárnách

David Ondřich dond at sirrah.troja.mff.cuni.cz
Wed Aug 8 14:13:54 CEST 2001

Dobry den vsem.

Mam velmi dobre zkusenosti s tiskarnami HP (LJ4, DJ2100, HP8150DN,
HP4130), nicmene je potreba je vybavit dostatecnym mnozstvim pameti, napr.
pri dekompresi velkych obrazku casto vyrobi poslintany papir namisto
obrazku. Posledni dve zminene vsak dnes byvaji vybaveny min. 64MB RAM, coz
vetsinou dostacuje.

Slusne tiskla PS i Minolta 2200DL, ale ta ma, podobne jako tiskarny
Kyocera, nejakou emulaci PS, navic je barevna, takze jsem na ni netiskl
tak casto, coz mozna zpusobilo, ze jsem se nesetkal s problemy.

Zalezi samozrejme na tom, co od tiskarny chcete, a kolik jste ochoten za
to zaplatit...

S pozdravem

dond

--
A statistician, who refused to fly after reading of the alarmingly high
probability that there will be a bomb on any given plane, realized that

| dond at sirrah.troja.mff.cuni.cz, http://sirrah.troja.mff.cuni.cz/~dond/ |