Kvalita implementace PostScriptu v PS tiskárnách

Pavel Janík Pavel at Janik.cz
Wed Aug 8 11:20:52 CEST 2001

Přeji příjemný den,

rád bych se účastníků této konference zeptal na zkušenosti s kvalitou
implementace jazyka PostScript (jde mi zejména o Level 2) v PS
tiskárnách. Mám nyní k dispozici poměrně velkou řadu PS tiskáren a některé
PS dokumenty, ač jdou zobrazit pomocí GhostScriptu (lib. verze - 5.50 nebo
i vývojové verze) a jiné PS tiskárny jej vytisknou naprosto stejně, jsou
dalšími tiskárnami vytisknuty špatným fontem, stejným fontem, ale s jiným
encoding vectorem apod.

Nechci se nyní bavit o tom, zda je to korektní PostScript nebo nikoli, ale
spíše o vašich zkušenostech. Z mých testů vychází velmi dobře tiskárny HP
(LaserJet 4100TN) a velmi špatně tiskárna Xerox N17, která by bez podpory
PCL a GhostScriptu jako input filteru byla téměř nepoužitelná. Můžete se
s námi podělit o vaše zkušenosti?

Díky za odpovědi.
--
Pavel Janík

GNU/Do GNU/you GNU/still GNU/insist GNU/on GNU/inserting GNU/ GNU/in
GNU/front GNU/of GNU/everything GNU/you GNU/see?
                  -- Someone on /. to Bradley M. Kuhn