dvitodvi

Sima Richard sima at aipsafe.cz
Tue Aug 7 12:52:26 CEST 2001

	Dobry den,

		mam problem s programem "dvitodvi", ktery obcas skonci s
chybovou hlaskou:

	DVI file requested font CISLO without defining it

	Po dlouhem experimentovani se mi podarilo vyrobit zvlastni texovsky
soubor, ktery umoznuje tuhle chybu vyvolat:

%%%% pokus.tex %%%%

%&cslatex
\documentclass{article}
\usepackage{czech}

\def\db#1{{\sl #1\/}}
\def\const#1{{\it #1\/}}

\begin{document}

v tabulce \db{StoreItems}

\begin{itemize}
\item \const{R} --- vlo\v{z}it do skladu,
\end{itemize}

\end{document}

%%%% pokus.tex %%%%

	Jeslize se tento soubor prelozi prikazem "latex.exe pokus.tex" a
pote se pouzije prikaz "dvitodvi '2:0+0(21cm,0)' pokus.dvi a.dvi", tak
dvitodvi skonci s vyse uvedenou chybou (kde CISLO = 15). Pokud se v souboru
pokus.tex zakomentuje radek "v tabulce ..." nebo se zakomentuje trojice
radku vytvarejicich vycet, tak dvitodvi uspesne skonci.

	Muzete mi nekdo sdelit, co delam spatne?

	Predem dekuji za odpoved,

		Richard Sima

Poznamky: Pouzivam TeXLive 5 v ceskych Windows2000. Format cslatex jsem
vygeneroval prikazem "fmtutil.exe --byfmt=cslatex --dolinks".