tetex 1.0.7 a cestina

Libor Chocholaty chocholaty at gncz.cz
Mon Apr 30 13:39:34 CEST 2001

Dobry den vespolek,

mam zajimavy ukaz. Domai v praci mam nainstalovan tetex z RH6.2cz a po
spusteni prikazu 'texhash' mi v praci chodi \usepackage{czech} korektne,
ale doma ne. Uz jsem z te cestiny petivokej. Asi jsem nekde na neco
zapomnel, ale nemuzu prijit na to "kde a co". Mohl byste nekdo do me z
lehka kopnout, abych se dostal ze slepe ulicky?

Diky, Libor Chocholaty