tetex 1.0.7 a cestina

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Mon Apr 30 10:47:53 CEST 2001

On Sat, 28 Apr 2001, Mmla Kuchta wrote:

> Jde totiz o to, ze babel je v puvodni nezmenene verzi LaTeXu volan
> implicitne i bez explicitni definice v preambuli a ma vyse
> uvedene problemy s dokumenty psanymi pro CSLaTex.

Skutecnost, ze Babel pri \usepackage{czech} reaguje chybovym hlasenim,
zatimco pri \usepackage[czech]{babel} nikoli, je veci, kterou rozhodli
tvurci Babelu. My s tim nezmuzeme nic vic, nez ze to muzeme reklamovat
u techto tvurcu. Mozna k tomu maji tvurci Babelu sve duvody.

Protoze se mi s LaTeX teamem nepodarilo dohodnout pri daleko zasadnejsich
otazkach, ja funkcionalitu Babelu reklamovat u tvurcu nebudu. Necht to
delaji uzivatele, kteri Babel chteji pouzivat.

Petr Olsak