No subject

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Apr 27 11:19:56 CEST 2001

Lubos Kloc píše:

> [...]
> neni tak malo. Vyhody bezproblemoveho prechodu
> z DOSu asi privedly k OS/2 nejednoho TeXistu (napriklad me).
>
> V mem pripade je ZOBRAZENI pomoci dvipm korektni vcetne moznosti
> menit format papiru, ale nikdy jsem nezkousel z dvipm tisknout.
> Uprava pmCSTeX editoru EPM od pana Mikulika, kterou pozivam,
> vola pro tisk specialni ovladac (tusim dvihpljh), coz umoznuje
> vyuzivat vsechny lahudky Mattesovych ovladacu (ktere, napr.,
> velice postradam v distribucich TeXu pro Linux). Tisk z dvipm
> urcite takovy komfort neposkytuje, tak jsem se tim nikdy nezabyval.

I ja pouzivam pmCSTeX, ktery jsem si mirne upravil, a k tisku pouzivam
rozhodne dvihplj. V menu je tzv. prohlizeni pred tiskem, ktere umoznuje
presne si nastavit a prohlednout v dvipm, co vyleze na tiskarne. Tytez
parametry se pouziji pro tisk. Navic je to ve fontech, ktere budou
pouzity. Kazdopadne doporucuji. Tisk z dvipm by snad mel smysl, pokud
by neexistoval ovladac prodanou tiskarnu, ale ty, co uvadite, jsou
samozrejme zcela bez problemu. Je ovsem mozne poslat Mattesovi bug
report.
Dalsi varianta je jit pres postscript a tisknout z gsview.
Zdravi
          Jaromir Kuben