rtimes

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Apr 26 16:18:25 CEST 2001

Marcel Abas píše:

> Dakujem, zabudol som vsak napisat, ze pouzivam 2.09. Sorry.
> Mozem teraz dostat inu odpoved?
>
> Doemailovania                                   Marcel Abas

Samozrejme. Doinstalovat do stareho latex 2.09 amslatex, coz znamena
ovsem vygenerovat novy format umejici NFSS. Vse potrebne je na CTAN
http://ftp.cstug.cz/pub/tex/CTAN/macros/latex209/contrib/amslatex/
Pak se pouzije styl amstex a amssymb (vse musi byt pro stary latex).
A opet \rtimes, ktere bude automaticky respektovat velikosti, indexy
a pod.  :-)
Ale lepsi varianta je prejit na latex2e. Je totiz hodne sikovnych
stylu, ke kterym uz verze pro stary latex neexistuji. :-(
Hlavni rozdil je, ze amsmath a amsfonts jsou obycejne styly a
nemusi se vytvaret zadny novy specialni format.
Zdravi
        Jaromir Kuben