tetex 1.0.7 a cestina

Mmla Kuchta mila.kuchta at atlas.cz
Thu Apr 26 02:17:13 CEST 2001

Zdravim,

Libor Chocholaty <chocholaty at gncz.cz> wrote:
> jinak to cte onen babel. Takze priklad, mejme soubor ahoj.tex:
> \documentclass[10pt,a4paper]{article}
> \usepackage{czech}
> \begin{document}
> Ahoj
> \end{document}
>
> Kdyz na to zavolas latex ahoj.tex, dostanes:
> --------------------
> [libor at lch texty]$ touch ahoj.tex
> Stiskněte libovolnou klávesu pro pokračování...[libor at lch texty]$ latex
> ahoj.tex
> This is TeX, Version 3.14159 (Web2C 7.3.1)
> (ahoj.tex
> [...]

Jelikoz se mi nechtelo instalovat cslatex (povazoval jsem to za prilis
lokalni reseni -- chtel jsem se vyhnout neprenositelnosti), tak jsem
tohle resil pomoci babelu, ale ten je nekompatibilni s czech.sty,
takze se musi prekodovavat pomoci inputenc a fontenc. To funguje
celkem spolehlive (pravda, od te doby jsem toho prilis nenapsal).
Takze se zeptam: "Je stale nutne, z nejakych, me neznamych duvodu,
pouzivat cslatex, nebo by bylo mozne se soustredit na "lepsi"
(univerzalni, TeXem podporovanou) podporu v podobe babelu?".

S pozdravem

Mila Kuchta