nekorektni slovnikove zahlavi + citac v polozce rejstriku

Robert Marik marik at mendelu.cz
Wed Apr 25 02:08:17 CEST 2001

Dobry den

On Tue, 24 Apr 2001, Josef Lopata wrote:

> Vse funguje bajecne, jen dochazi k tomu, ze zive zahlavi nereflektuje
> stav na strance, kterou uvozuje.  Stava se, ze polozka, ktera
> zacina az na _nasledujici_ strance, se objevuje v zivem zahlavi na
> _predchazejici_ strance vpravo nahore jako posledni, pricemz na te
> strance, kde je skutecne vysazena, je jako prvni polozka v zahlavi
> oznacovana az polozka, ktera ji nasleduje (snad jsem to prilis
> nezatemnil).  Navic toto chovani je (zcela) nahodile, protoze existuji
> polozky, uvozujici stranu, ktere jsou v zahlavi osetreny spravne.

> [...]
Ja myslim ze mohlo dojit k tomu, ze u tech spatnych polozek TeX zpracoval
Vase makra - tj.  mimo jine zmenil zahlavi, a pak mu vyslo, ze
strankovy zlom ma byt jeste pred touto polozkou.

Problematika toho, co delat aby se do zahlavi dostalo to co chceme, je
pekne rozebrana v TeXbooku naruby str. 258 - tam se pouziva prikaz \mark
a na znacky se odkazujete pomoci \topmark \firstmark a \botmark atd.

Texbook naruby se ovsem tyka plainTeXu a nevim jak si s tim
poradi LaTeX, ktery ma veci okolo zahlavi o neco komplikovanejsi.

Zdravim Robert Marik