Orez EPS

Davidek Tomas Tomas.Davidek at cern.ch
Tue Apr 24 12:10:11 CEST 2001

On Tue, 24 Apr 2001, Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wrote:

> Mozna je to stejny problem, na ktery jsem narazil u jineho SW. EPS
> vypadaly dobre, ale jen do te doby, nez jsem je zacal vkladat do
> LaTeXoveho dokumentu a dostaly se jinam nez na vrsek stranky. Byly totiz
> vlozeny doprostred velkeho bileho obdelniku. Ten pak vymazal textu nad
> prislusnym EPS, zatimco texty pod nim se psaly na stranku pozdeji a bez
> problemu se zapsaly pres bily obdelnik. Ja jsem to vyresil tak, ze jsem
> nasel sekvenci povelu, ktere ty bile obdelniky kreslily. Protoze jsem mel
> radu obrazku stejneho puvodu, udelal jsem si na odstraneni jednoduchy
> [...]

Mne se pod Linuxem osvedcuje ps2epsi. Vysledny EPSI soubor je sice o fous
vetsi nez puvodni (PS ci EPS), orezani je ale spravne a s pouzitim \clipon
to zatim vzdy slo vlozit do LaTeXu bez problemu. Samozrejme nevyhoda
ps2epsi je to, ze oreze "jen" prazdna mista. Takze pokud chcete skutecne
vlozit jen cast obrazku, tak tohle nepomuze. Funguje jako batch, zadne gv
neotevira....

Zdravi
     Tomas Davidek

 E-mail : Tomas.Davidek at cern.ch,