Tisk na bar. laser. tiskarne

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Tue Apr 24 12:07:01 CEST 2001

On Tue, 24 Apr 2001, Tomas Hala wrote:

> Dobry den,
> chtel bych se zeptat, zda ma nekdo zkusenosti s tiskarnou
> QMS Magicolor 2 series (model CX). Take bych potreboval poradit,
> jak ji naistalovat do Linuxu (Red Hat).

Ja mam tiskarnu, ktera umi PS, v Linuxu ji mam nainstalovanou jako Generic
postscript (pustil jsem printtool a zaskrtaval jsem vhodne polozky) a
staram se o to, aby LaTeX a dvips zapsaly vsechny potrebne prikazy (do
konfiguracniho souboru pro dvips se da napsat nejaky inicializacni string,
zbytek udelam pomoci \special). Tuto konkretni tiskarnu vsak neznam.

e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/