Dokumentace na csindex

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Tue Apr 24 11:57:04 CEST 2001

Vazeni kolegove,
rozhodl jsem se aktualizovat CSIndex i jeho dokumentaci. Pocitam s tim, ze
dokumentaci napisu v XML s vyuzitim DOCBOOK.DTD (pravdepodobne to bude
<refentry>). Z toho by se mely dat vytvorit verze v texinfo, man page,
HTML, HTML help a zkusim udelat stylesheet pro IPF (hypertextova
dokumentace v OS/2). Nemam ale nejmensi tuseni, jaka forma dokumentace se
bezne pouziva na Macintoshich. Muze mi nekdo poradit a pripadne i
nasmerovat na nejakou metodu, jak takovou dokumentaci ziskat z XML?

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/