Zarovnani v plainu

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon Apr 23 13:31:07 CEST 2001

On Mon, 23 Apr 2001, Frantisek Chvala wrote:

>       \vbox{\hsize7cm %%%% zde se dosadi (maximalni) sirka odstavce
>             \leftskip=0pt plus2em \rightskip=0pt
>             \parfillskip=0pt minus\hsize
>             \spaceskip=.3333em \xspaceskip=.5em
>             \pretolerance=9999 \tolerance=9999
>             Text, text, text, text, text ...
>             }
>
> Zdravi
>         F. Chvala

\vbox ovsem zakaze strankovy zlom, coz muze nekdy vadit. Kdyz v uvedenem
prikladu vynechate slovo \vbox a nechate jen slozene zavorky, bude to
fungovat taky (i s moznosti strankoveho zlomu), ale s jednou vyhradou:
pred koncovou zavorkou musite ukoncit odstavec bud pomoci \par nebo
vlozenim prazdneho radku.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/