Zarovnani v plainu

Hynek Sladky sladky at jablotron.cz
Mon Apr 23 13:30:43 CEST 2001

Nevim, jestli to bude spravna odpoved, ale kdy jsem napsal
-----------
\leftskip=0pt plus 1 fil
text ...
dlouheho ...
odstavce ...
\par
tak mi to vysazelo cely odstavec doleva.
Jeste bude mozna nutne nastavit \parindent=0pt
Hynek Sladky
P.S. TBN je opravdu dobra prirucka. Kdyz ji clovek ma aspon jednou dukladne proslou, tak se da najit spousta odpovedi... Nevedel
jsem, jak se jmenuji tyto promenne, tak jsem je nasel behem chvilky v kapitole o radkovem zlomu.