Prakticka typografie

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Tue Apr 17 09:01:27 CEST 2001

On Tue, 17 Apr 2001, arnost wrote:

> a jake to z pohledu nezaujateho pozorovatele je, smim-li se zeptat.

Sioce ji mam doma dost dlouho, ale jeste jsem nenasel cas na podrobnejsi
prohlidku, natoz na precteni. Trochu me prekvapil navod na sazbu
rumunstiny -- pismeno tcedilla ma slozene z t a obycejne carky, zatimco ve
fontech od Adobe se pouziva skutecna cedilla. V nejakem rumunskem textu
jsem videl pouziti prave cedilly, ale taky to mohlo byt vysazene spatne.
Take tam je pomerne podrobny navod, jak se v ruznych jazycich sazeji
uvozovky. Chybi mi tam svahilstina, hebrejstina, arabstina, hindstina a
ewe.

> --
> Arnost Stedry
> Ustav informatiky