Nadpisy tabulek

Miroslav Fikar fikar at cvt.stuba.sk
Wed Apr 11 17:39:01 CEST 2001

- popisy tabuliek su tam, kde je caption: ak ich da pred tabulku, tak
budu nad nou, cize
\begin{table}[htbp]
\centering
\caption{nadpis}
\label{tab:xx}
\begin{tabular}{ccc}
x & x & x \\
\end{tabular}
\end{table}
by malo dat nadpis hore

- formatovanie (zarovnanie, na sirku tabulky, ci textu,..) je dobre
pomocou stylu caption a pozrite si dobre epslatex.ps,pdf na moznosti
tohto stylu.

- zdroj pod tabulkou - na posledny riadok tabulky dat pozadovanu
informaciu.

Snad to pomoze
M. Fikar

Igor KOPRIVA wrote:

> Zdravim Vas vsechny,
> potreboval bych poradit pro svou holku z ekonomky, ktera je velmi
> diskriminovana za psani diplomky v latexu.
> Problem se ma tak, popisky tabulek jsou ve stylu book dole pod tabulkou.
> Jenze ona je musi mit nahore nad tabulkou a jeste ke vsemu zarovnane
> doleva a dole pod tabulkou napsany zdroj odkud ta tabulka je prevzata.
> Jinak pry bude muset prepsat tu diplomku do M$ Wordu (citace slov jeji
> vedouci diplomove prace!) Poradte mi prosim nekdo, jak toto predefinovat
> v dokumentu.
>
> Dekuji moc, Igor.

Dr.Ing. Miroslav Fikar
Associate Professor, Department of Process Control
Faculty of Chemical Technology, Slovak University of Technology in
Bratislava
Radlinskeho 9, 812 37 Bratislava, Slovak Republic
E-mail: fikar at cvt.stuba.sk, Url: http://www.ka.chtf.stuba.sk
Tel: ++421(7) 59.325 354, Fax: ++421(7) 52.49.64.69