Nadpisy tabulek

Jiri Rybicka rybicka at mendelu.cz
Wed Apr 11 17:19:09 CEST 2001

On Wed, 11 Apr 2001, Igor KOPRIVA wrote:

> Zdravim Vas vsechny,
> potreboval bych poradit pro svou holku z ekonomky, ktera je velmi
> diskriminovana za psani diplomky v latexu.
> Problem se ma tak, popisky tabulek jsou ve stylu book dole pod tabulkou.
> Jenze ona je musi mit nahore nad tabulkou a jeste ke vsemu zarovnane
> doleva a dole pod tabulkou napsany zdroj odkud ta tabulka je prevzata.
> Jinak pry bude muset prepsat tu diplomku do M$ Wordu (citace slov jeji
> vedouci diplomove prace!) Poradte mi prosim nekdo, jak toto predefinovat
> v dokumentu.
Dobry den,
nez praci prepisovat do wordu, radeji skocit z mostu! Mohu-li byt
napomocen, zkuste pouzit muj styl na psani diplomove prace - je na
www.mendelu.cz/~rybicka/zpract/dipp.sty. Je k tomu i takovy elaborat, jak
psat diplomove prace, ktery vznikl na nasi fakulte, mohl by Vam mozna byt
uzitecny. Zatim neni v podobe, ktera by byla na fakulte akceptovana, proto
jej berte s rezervou, ale mohl by Vam pomoci. Elaborat ma jmeno dipp.ps (v
PostScriptu). Styl je kodovan v PC Latin 2, ale muzete jej prekodovat do
jakehokoliv jineho kodovani. Stejne v nem asi budete muset prepsat nazev
skoly, fakulty a pripadne jine drobnosti.

Zdravim
J. Rybicka.